הפרויקטים שלנו
אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיות מחוברים לשטח, יצירתיים ומקוריים, כך שהפעילות שאנו מייצרים תהיה תמיד אמינה, נובעת ויוצרת מתוך התרבות העכשווית, ובעיקר – מקורית, מפתיעה ואותנטית .
מהלכים שיווקים
מהלכים שיווקים
ד’פלוס מתמחה בבניית פלטפורמות שיווקיות עבור מותגים וחברות מסחריות, המעוניינים במגע ישיר, אמיתי ואמין עם קהל היעד שלהם. החל מהפקות שנתיות קבועות, דרך סדרות אירועים ייחודיות ועד למסעות קידום מכירות אד-הוק. אנו תומכים בתהליכי מיתוג חדשים, ומייצרים פעילויות המחזקות באופן משמעותי מותגים קיימים .
המטרה שלנו היא תמיד לייצר את אותו “באזז” לפעילות שלנו אשר יהפוך ל”סיפור מותג” מתגלגל בקרב קהל היעד.
אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיות מחוברים לשטח, יצירתיים ומקוריים, כך שהפעילות שאנו מייצרים תהיה תמיד אמינה, נובעת ויוצרת מתוך התרבות העכשווית, ובעיקר – מקורית, מפתיעה ואותנטית .
הפקות
אירועים
הפקות
אירועים
הפקת אירועים הייתה תמיד חלק בלתי נפרד מפעילותה של ד’פלוס לאורך השנים. אם נחשב את כמות האירועים בהם לקחנו, ואנו לוקחים, חלק מרכזי עד היום, נגיע לאלפי אלפי שעות אירוע. המשמעות היא פשוטה – ניסיון, ידע והכרה אינטימית של שוק האירועים ושל מה שהופך אירוע להצלחה. תוסיפו לזה את הקריאטיביות שלנו, הדיוק, הירידה לפרטים והשאיפה לשלמות, ותקבלו את הסיבה לכך שאנו משתפים כיום פעולה עם החברות המובילות בישראל ומציעים קשת רחבה וייחודית של שירותי הפקה לאירועים מכל הסוגים, ביניהם אירועים עסקיים, כנסים, תערוכות, מסיבות חברה ואירועי השקה.
שיווק חוויתי
שיווק חוויתי
למעלה מ-20 שנה של פעילות בשטח, השיווק החוויתי שאנו מציעים הוא הרבה מעבר למקצוע, הוא דרך חיים. בזכות מומחיות שמגיעה מהשטח, מהחיבור החזק לרחשי הרחוב ,מהאופנות השונות ומפעימות הלב של הקהל, אנחנו יודעים לייצר אירועים שהם לפני הכל חוויה.
חוויה שחודרת ללב, מתיישבת עמוק בתוך הבטן ועולה לראש בכל פעם מחדש. החוויות שאנו מפיקים נפתחות תמיד ברעיון גדול, ממשיכות ביצירתיות גדולה ומסתיימות בביצוע מדויק – גם בפרטים הקטנים. שיווק חוויתי זו פשוט דרך חיים בשבילנו – אנו לא מכירים דרך אחרת.
פופ אפ מילקי
מרלבורו Red dome
פסטיבלים/אירוע רחוב
פסטיבלים/אירוע רחוב
עוד משנות פעילותה הראשונות היה כוחה של ד’פלוס בפסטיבלים ובאירועים המוניים.
היינו הראשונים להביא למיינסטרים את תרבות הדאנס ולחברו למותג מוביל בפסטיבל "דאנס אנד ליוויס". מצעד האהבה הראשון בדיזנגוף היה פסטיבל אורבני, בסדר גודל ענק, שהביא באופן אותנטי את תרבות הלילה האלטרנטיבית לרחובות תל-אביב. בהמשך הצגנו את הגרסה שלנו המעודכנת ל"ליל אהבה בצמח" (צמח לאב אנד דאנס), את פסטיבל "אורבן גיימס" לתרבות רחוב שחורה, את פסטיבל צובעים את המחר בנמל תל-אביב, פסטיבל "ספיריט" לקולנוע רוחני בסנימטק תל-אביב ואחרים.
אנחנו אוהבים פסטיבלים מכיוון שאנו מאמינים שזוהי הפלטפורמה הטובה ביותר לפגוש את קהל היעד – כאשר הוא מבלה, חוגג, שמח ופתוח לחוויות והתנסויות חדשות. מכאן הדרך סלולה לייצר בשבילו חוויה בלתי נשכחת.
נוסטלגיה
נוסטלגיה
אפשר לומר שנולדנו ברחוב… ביום שישי של חורף 89 יצאנו לראשונה עם מערכת הסאונד שלנו ועם סיר פונץ חם לגינת שנקין והתחלנו לנגן מוסיקה שאנו אוהבים- ופרק חדש בתולדות תרבות הצעירים התל-אביבית נפתח.
בתוך שבועות הפכה המסיבה השכונתית לאירוע המוני שאילץ את העירייה לסגור את הכבישים לתנועת רכבים והפך ל"מוסד" תל-אביבי של ימי שישי בצהריים.
בהמשך נדדנו עם האירועים לנחלת בנימין, ומשם לשדרות רוטשילד.
לאורך השנים הקפדנו תמיד להציג באירועים את ה"קטינג אג’" של המוסיקה העכשווית ותרבות הרחוב התל-אביבית.
מוסיקה אלקטרונית, אסיד ג’אז, ראגהמאפן, מוסיקת עולם ורייב נוגנו באירועים הללו לראשונה, לצד אומנות רחוב, עיצוב סביבתי, להקות מתחילות ומייצגי רחוב.
כך הפכו האירועים לביטוי לפעימות הלב של התרבות התל-אביבית בפרט ותרבות הצעירים בישראל בכלל.
עם השנים חיברנו לאירועים, באופן טבעי, מותגים אותנטיים אשר ביקשו באמצעותו להתחבר לקהל צעיר ומעודכן .
מאז אנו מקפידים מידי שנה לחזור לרחוב עם המסיבות הללו – להתעדכן ולעדכן בטרנדים העכשוויים ובעיקר לספוג השראה.
יותר מכל קבוצת מיקוד משמשים האירועים הללו עבורנו כדרך נפלאה לאבחן מגמות ,אופנות וההעדפות עכשוויות בקרב קהלי היעד שלנו.
חלק גדול ממגוון הפעילויות שאנו מבצעים לאורך השנה נולדת בהשראת הניצוץ ה"פראי", המעודכן והטרנדי הזה, של תרבות הרחוב.
אורבן דיזינגוף