deplus

  • EN

הדרך שלנו

deplus

צרו איתנו קשר

אימייל. info@depluspro.co.il
כתובת. הארד 3 תל אביב
טלפון. 03-6443034
פקס. 03-5165323

מפת אתר

הצהרת נגישות

עיקבו אחרינו

בואו לבלות איתנו

כל השדות המוסמנים ב * הינם חובה

  • הסיפור שלנו
  • הפרויקטים שלנו
  • הצוות שלנו
  • הצטרפו לצוות שלנו
  • צרו קשר
  • הסיפור שלנו
  • הפרויקטים שלנו
  • הצוות שלנו
  • הצטרפו לצוות שלנו
  • צרו קשר
  • הסיפור שלנו
  • הפרויקטים שלנו
  • הצוות שלנו
  • הצטרפו לצוות שלנו
  • צרו קשר
  • הסיפור שלנו
  • הפרויקטים שלנו
  • הצוות שלנו
  • הצטרפו לצוות שלנו
  • צרו קשר

הפקת אירועים

אירוע הצרכנים של מרלבורו בשוק צפון

סגרנו לראשונה אי פעם את שוק צפון ואירחנו מעל 2000 צרכני מרלבורו ומובילי דעה לאירוע חד פעמי השוק כולו נצבע באדום בתאורה פירוטכניקה ובתפאורה ייחודית , דוכני השוק הוסבו לפעילויות תוכן חוויתי שבאמצעותפ סיפרנו את ערכי המותג . בין חווויה לחוויה נהנו הבליינינם מ dj's מובילים ופריצות ואינספור הפתעות והופעות לאורך האירוע .
הקודם
הבא

נוסטלגיה

אוניית המסיבות של LM
2008-2010

אחד מהמהלכים היותר גרנדיוזים שיצא לנו להפיק , מבצע צרכנים בהובלת המותג M&L ובו מאות צרכנים זכו בשייט בין 4 ימים של מסיבות הופעות קולינריה גבוה ואינסוף הפתעות וחוויות שילכו איתם לכל החיים .. המהלך החל בחודשים של פעילות מקדימה בעולם הלילה שם גייסנו את הצרכנים שעברו מסע חוויתי על מנת לעלות על הספינה .
הקודם
הבא

נוסטלגיה

דאנס אנד ליוויס

הרייב הציוני הראשון שנערך תחת רישוי מלא, התקיים בשנים 1996-1997 בפארק אשכול 
דאנס אנד ליוויס הרייב הציוני הראשון שנערך תחת רישוי מלא, התקיים בשנים 1996-1997 בפארק אשכול
נגן וידאו אודות דאנס אנד ליוויס הרייב הציוני הראשון שנערך תחת רישוי מלא, התקיים בשנים 1996-1997 בפארק אשכול
הקודם
הבא

מהלכים שיווקים

יקב תבור - פסנתרים

כחלק מאסטרטגיית המותג של ״מפגשים״. פיזרנו פסנתרים מעוצבים בעשרות לוקיישנים נחשקים , והזמנו את הקהל הרחב להתיישב על הפסנתרים, לנגן לייצר מפגשים ספונטאניים בחסות תבור , הופתענו מכמות הנגנים המוכשרים שמסתובבים ביניננו והתרגשנו מעוצמת החוויות שאנשים יצרו באצבעותיהם.
וידיאו יקב תבור - פסנתרים דפלוס
נגן וידאו אודות וידיאו יקב תבור - פסנתרים דפלוס
הקודם
הבא

שיווק חוויתי

טאבולה אירוע לקוחות

השתלטנו על רידינג והפכנו אותו לשוק לילה תוסס מלא בחוויות טעמים וצלילים עבור הלקוחות הכי יקרים של טאבולה
הקודם
הבא

שיווק חוויתי

פופ אפ ג'וני ווקר

ג'וני ווקר, הוויסקי מס' 1 בעולם, חוגג  200 שנה בחנות פופ אפ היסטרית בלב תל אביב עם שלל תכנים, הרצאות, סדנאות, מהדורות מוגבלות, קוקטיילים ייחודיים ואורחים מעניינים שבאו לחוות, לטעום ולהנות.

וידיאו פופ אפ ג'וני ווקר דפלוס
נגן וידאו אודות וידיאו פופ אפ ג'וני ווקר דפלוס
הקודם
הבא

פסטיבלים/מסיבות רחוב

פסטיבל בירות בלגיות

חגגנו את המיטב שיש לבלגיה להציע בפסטיבל דו שנתי בנערך בנמל תל אביב

נגן וידאו
הקודם
הבא

הפקות אירועים

פרלמנט חוויה קולינרית

DINNER SHOW ארוחת שף קונספטואלית בניצוחו של משה אביב עם יצירות קולינאריות המשולבות במופעי פריצות אמנותיות

הקודם
הבא

הפקות אירועים

השקת איקוס ביתן 2

אירוע ההשקה הסנסציוני של אייקוס בישראל במסיבת ענק עם אמנים מהארץ וחו"ל.  מייצגים, חוויות לקוח, התנסויות ותפאורה חדשנית שנבנתה במיוחד עבור המותג
הקודם
הבא

מהלכים שיווקים

קרלסברג ביר ריזורט

מפגש פסגה של שלושה ימים שבו קרלסברג הזמינה את צוותי הברים המובילים בישראל לחווית נופש סוחפת מלאה במסיבות הופעות ותוכן מקצועי
הקודם
הבא

מהלכים שיווקים

היינקן וועידת מוזיקה

בפעם הראשונה בישראל יצרנו ועידת מוזיקה מקצועית המשלבת סנדאות כיתות אמן הופעות ומסיבות ואורחים מכל העולם, , תחת הקונספט Day time conference night time festival 
וידיאו היינקן וועידת מוזיקה דפלוס
נגן וידאו אודות וידיאו היינקן וועידת מוזיקה דפלוס
הקודם
הבא

מהלכים שיווקים

מרלבורו ברלין

משלחת של צרכנים מובילים לשבוע של חוויות וסדנאות יצירתיות ,בו נחשפו למאחורי הקלעים של עולמות המוזיקה האופנה והאמנות בברלין

הקודם
הבא

מהלכים שיווקים

מרלבורו במדבר

פעילות צרכנים תחת הקונספט expect the unexpected שבסופה 48 שעות מדבריות לזוכים.
הקודם
הבא

מהלכים שיווקים

בולט קיפ איט ריל

חיבור בין אמנים מעולמות יצירה ומתחומי אומנות שונים, אשר יצרו ביחד יצירות ברוח המותג
הקודם
הבא

נוסטלגיה

פינקולודיאון

הקודם
הבא

נוסטלגיה

אורבן 2004-2008

בלב רחוב דיזינגוף בתל אביב התקיים פסטיבל רחוב ששם את התרבות האורבנית במרכז, עם הופעות ספורט אקסטרים אופנה ומוזיקה שבועטת ישר בבטן

נגן וידאו
הקודם
הבא

נוסטלגיה

כתבו עלינו

הקודם
הבא

נוסטלגיה

זכרון מנחם

שברנו את שיא גינס לספסל הארוך ביותר בעולם שעוצב על ידי ילדים , מטעם עמותת זכרון מנחם .

וידיאו זכרון מנחם שברנו את שיא גינס לספסל הארוך ביותר בעולם שעוצב על ידי ילדים , מטעם עמותת זכרון מנחם .
נגן וידאו אודות וידיאו זכרון מנחם שברנו את שיא גינס לספסל הארוך ביותר בעולם שעוצב על ידי ילדים , מטעם עמותת זכרון מנחם .
הקודם
הבא

נוסטלגיה

אירוע משיקים

הקודם
הבא

נוסטלגיה

שיכון בינוי

הקודם
הבא

מהלכים שיווקים

ד’פלוס מתמחה בבניית פלטפורמות שיווקיות עבור מותגים וחברות מסחריות, המעוניינים במגע ישיר, אמיתי ואמין עם קהל היעד שלהם. החל מהפקות שנתיות קבועות, דרך סדרות אירועים ייחודיות ועד למסעות קידום מכירות אד-הוק. אנו תומכים בתהליכי מיתוג חדשים, ומייצרים פעילויות המחזקות באופן משמעותי מותגים קיימים .
המטרה שלנו היא תמיד לייצר את אותו “באזז” לפעילות שלנו אשר יהפוך ל”סיפור מותג” מתגלגל בקרב קהל היעד.
אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיות מחוברים לשטח, יצירתיים ומקוריים, כך שהפעילות שאנו מייצרים תהיה תמיד אמינה, נובעת ויוצרת מתוך התרבות העכשווית, ובעיקר – מקורית, מפתיעה ואותנטית .

הקודם
הבא

נוסטלגיה

אפשר לומר שנולדנו ברחוב… ביום שישי של חורף 89 יצאנו לראשונה עם מערכת הסאונד שלנו ועם סיר פונץ חם לגינת שנקין והתחלנו לנגן מוסיקה שאנו אוהבים- ופרק חדש בתולדות תרבות הצעירים התל-אביבית נפתח. בתוך שבועות הפכה המסיבה השכונתית לאירוע המוני שאילץ את העירייה לסגור את הכבישים לתנועת רכבים והפך ל"מוסד" תל-אביבי של ימי שישי בצהריים. בהמשך נדדנו עם האירועים לנחלת בנימין, ומשם לשדרות רוטשילד. לאורך השנים הקפדנו תמיד להציג באירועים את ה"קטינג אג’" של המוסיקה העכשווית ותרבות הרחוב התל-אביבית. מוסיקה אלקטרונית, אסיד ג’אז, ראגהמאפן, מוסיקת עולם ורייב נוגנו באירועים הללו לראשונה, לצד אומנות רחוב, עיצוב סביבתי, להקות מתחילות ומייצגי רחוב. כך הפכו האירועים לביטוי לפעימות הלב של התרבות התל-אביבית בפרט ותרבות הצעירים בישראל בכלל. עם השנים חיברנו לאירועים, באופן טבעי, מותגים אותנטיים אשר ביקשו באמצעותו להתחבר לקהל צעיר ומעודכן . מאז אנו מקפידים מידי שנה לחזור לרחוב עם המסיבות הללו – להתעדכן ולעדכן בטרנדים העכשוויים ובעיקר לספוג השראה. יותר מכל קבוצת מיקוד משמשים האירועים הללו עבורנו כדרך נפלאה לאבחן מגמות ,אופנות וההעדפות עכשוויות בקרב קהלי היעד שלנו. חלק גדול ממגוון הפעילויות שאנו מבצעים לאורך השנה נולדת בהשראת הניצוץ ה"פראי", המעודכן והטרנדי הזה, של תרבות הרחוב.
הקודם
הבא

שיווק חוויתי

למעלה מ-20 שנה של פעילות בשטח, השיווק החוויתי שאנו מציעים הוא הרבה מעבר למקצוע, הוא דרך חיים. בזכות מומחיות שמגיעה מהשטח, מהחיבור החזק לרחשי הרחוב ,מהאופנות השונות ומפעימות הלב של הקהל, אנחנו יודעים לייצר אירועים שהם לפני הכל חוויה. חוויה שחודרת ללב, מתיישבת עמוק בתוך הבטן ועולה לראש בכל פעם מחדש. החוויות שאנו מפיקים נפתחות תמיד ברעיון גדול, ממשיכות ביצירתיות גדולה ומסתיימות בביצוע מדויק – גם בפרטים הקטנים. שיווק חוויתי זו פשוט דרך חיים בשבילנו – אנו לא מכירים דרך אחרת.
הקודם
הבא

מהלכים שיווקים

ד’פלוס מתמחה בבניית פלטפורמות שיווקיות עבור מותגים וחברות מסחריות, המעוניינים במגע ישיר, אמיתי ואמין עם קהל היעד שלהם. החל מהפקות שנתיות קבועות, דרך סדרות אירועים ייחודיות ועד למסעות קידום מכירות אד-הוק. אנו תומכים בתהליכי מיתוג חדשים, ומייצרים פעילויות המחזקות באופן משמעותי מותגים קיימים .
המטרה שלנו היא תמיד לייצר את אותו “באזז” לפעילות שלנו אשר יהפוך ל”סיפור מותג” מתגלגל בקרב קהל היעד.
אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיות מחוברים לשטח, יצירתיים ומקוריים, כך שהפעילות שאנו מייצרים תהיה תמיד אמינה, נובעת ויוצרת מתוך התרבות העכשווית, ובעיקר – מקורית, מפתיעה ואותנטית .

הקודם
הבא

פסטיבלים/אירוע רחוב

עוד משנות פעילותה הראשונות היה כוחה של ד’פלוס בפסטיבלים ובאירועים המוניים.
היינו הראשונים להביא למיינסטרים את תרבות הדאנס ולחברו למותג מוביל בפסטיבל "דאנס אנד ליוויס". מצעד האהבה הראשון בדיזנגוף היה פסטיבל אורבני, בסדר גודל ענק, שהביא באופן אותנטי את תרבות הלילה האלטרנטיבית לרחובות תל-אביב. בהמשך הצגנו את הגרסה שלנו המעודכנת ל"ליל אהבה בצמח" (צמח לאב אנד דאנס), את פסטיבל "אורבן גיימס" לתרבות רחוב שחורה, את פסטיבל צובעים את המחר בנמל תל-אביב, פסטיבל "ספיריט" לקולנוע רוחני בסנימטק תל-אביב ואחרים.
אנחנו אוהבים פסטיבלים מכיוון שאנו מאמינים שזוהי הפלטפורמה הטובה ביותר לפגוש את קהל היעד – כאשר הוא מבלה, חוגג, שמח ופתוח לחוויות והתנסויות חדשות. מכאן הדרך סלולה לייצר בשבילו חוויה בלתי נשכחת.

הקודם
הבא

הפקות אירועים

הפקת אירועים הייתה תמיד חלק בלתי נפרד מפעילותה של ד’פלוס לאורך השנים. אם נחשב את כמות האירועים בהם לקחנו, ואנו לוקחים, חלק מרכזי עד היום, נגיע לאלפי אלפי שעות אירוע. המשמעות היא פשוטה – ניסיון, ידע והכרה אינטימית של שוק האירועים ושל מה שהופך אירוע להצלחה. תוסיפו לזה את הקריאטיביות שלנו, הדיוק, הירידה לפרטים והשאיפה לשלמות, ותקבלו את הסיבה לכך שאנו משתפים כיום פעולה עם החברות המובילות בישראל ומציעים קשת רחבה וייחודית של שירותי הפקה לאירועים מכל הסוגים, ביניהם אירועים עסקיים, כנסים, תערוכות, מסיבות חברה ואירועי השקה.

הקודם
הבא
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס