deplus

  • EN

Pages

  • sitemap
  • test1212
  • דף הבית
  • הדרך שלנו
  • הסיפור שלנו
  • הפרויקטים שלנו
  • הצוות שלנו
  • הצטרפו לצוות שלנו
  • צרו קשר

הטמפלטים שלי

  • מרלבורו בשוק צפון
  • אוניית המסיבות של LM
  • דאנס אנד ליוויס
  • נפגשים עם פסנתר - יקב תבור
  • popup hebrew
  • טאבולה שוק צפון
  • ג'וני ווקר
  • בירה בלגית
  • פרלמנט ארוחה
  • השקת איקוס ביתן 2
  • ביר רזורט
  • ועידת מוזיקה היינקן
  • מלרבורו ברלין
  • מרלבורו פעילות קדם
  • פופאף
  • קיפ איט ריל
  • פינקולודיאון
  • מוטו מיוזיק
  • כתבו עלינו
  • זכרון מנחם
  • אירוע משיקים
  • שיכון בינוי
  • נוסטלגיה
  • שיווק חוויתי
  • מהלכים שיווקים
  • פסטיבלים
  • הסיפור שלנו פופ
  • הפקות אירועים
  • juul
  • קרלסברג פאנג'ויה
  • פיליפ מוריס פרלמנט
  • ספרייט סבא
  • ספרייט
  • ספלנדיד
  • בינז
  • מלבורו דרום
  • סמירנוף פרסי לילה
  • בולט
  • אפרול טעימות
  • אפרול אורוויזיון
  • קולנוע רוחני
  • טבולה
  • אסם פורינה
  • popup heb
  • popup more info hebrew
  • adidas hebrew
  • milki hebrew
  • sprite hebrew
  • touborg hebrew
  • light parade hebrew
  • love parade hebrew
  • block party hebrew
  • Pride parade hebrew
  • menu popup hebrew
  • footer 2 hebrew
  • footer 1 hebrew
  • our team header hebrew
  • header hebrew

deplus

צרו איתנו קשר

אימייל. info@depluspro.co.il
כתובת. הארד 3 תל אביב
טלפון. 03-6443034
פקס. 03-5165323

עיקבו אחרינו

בואו לבלות איתנו

  • הסיפור שלנו
  • הפרויקטים שלנו
  • הצוות שלנו
  • הצטרפו לצוות שלנו
  • צרו קשר
Menu
  • הסיפור שלנו
  • הפרויקטים שלנו
  • הצוות שלנו
  • הצטרפו לצוות שלנו
  • צרו קשר
  • הסיפור שלנו
  • הפרויקטים שלנו
  • הצוות שלנו
  • הצטרפו לצוות שלנו
  • צרו קשר
Menu
  • הסיפור שלנו
  • הפרויקטים שלנו
  • הצוות שלנו
  • הצטרפו לצוות שלנו
  • צרו קשר

נוסטלגיה

אוניית המסיבות של LM
2008-2010

אחד מהמהלכים היותר גרנדיוזים שיצא לנו להפיק , מבצע צרכנים בהובלת המותג M&L ובו מאות צרכנים זכו בשייט בין 4 ימים של מסיבות הופעות קולינריה גבוה ואינסוף הפתעות וחוויות שילכו איתם לכל החיים .. המהלך החל בחודשים של פעילות מקדימה בעולם הלילה שם גייסנו את הצרכנים שעברו מסע חוויתי על מנת לעלות על הספינה .
Previous
Next

מהלכים שיווקים

מרלבורו במדבר

פעילות צרכנים תחת הקונספט expect the unexpected שבסופה 48 שעות מדבריות לזוכים.
Previous
Next

מהלכים שיווקים

ד’פלוס מתמחה בבניית פלטפורמות שיווקיות עבור מותגים וחברות מסחריות, המעוניינים במגע ישיר, אמיתי ואמין עם קהל היעד שלהם. החל מהפקות שנתיות קבועות, דרך סדרות אירועים ייחודיות ועד למסעות קידום מכירות אד-הוק. אנו תומכים בתהליכי מיתוג חדשים, ומייצרים פעילויות המחזקות באופן משמעותי מותגים קיימים .
המטרה שלנו היא תמיד לייצר את אותו “באזז” לפעילות שלנו אשר יהפוך ל”סיפור מותג” מתגלגל בקרב קהל היעד.
אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיות מחוברים לשטח, יצירתיים ומקוריים, כך שהפעילות שאנו מייצרים תהיה תמיד אמינה, נובעת ויוצרת מתוך התרבות העכשווית, ובעיקר – מקורית, מפתיעה ואותנטית .

Previous
Next

נוסטלגיה

פינקולודיאון

Previous
Next

נוסטלגיה

כתבו עלינו

Previous
Next

נוסטלגיה

אירוע משיקים

Previous
Next

נוסטלגיה

שיכון בינוי

Previous
Next

מהלכים שיווקים

ד’פלוס מתמחה בבניית פלטפורמות שיווקיות עבור מותגים וחברות מסחריות, המעוניינים במגע ישיר, אמיתי ואמין עם קהל היעד שלהם. החל מהפקות שנתיות קבועות, דרך סדרות אירועים ייחודיות ועד למסעות קידום מכירות אד-הוק. אנו תומכים בתהליכי מיתוג חדשים, ומייצרים פעילויות המחזקות באופן משמעותי מותגים קיימים .
המטרה שלנו היא תמיד לייצר את אותו “באזז” לפעילות שלנו אשר יהפוך ל”סיפור מותג” מתגלגל בקרב קהל היעד.
אנו מאמינים כי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא להיות מחוברים לשטח, יצירתיים ומקוריים, כך שהפעילות שאנו מייצרים תהיה תמיד אמינה, נובעת ויוצרת מתוך התרבות העכשווית, ובעיקר – מקורית, מפתיעה ואותנטית .

Previous
Next

הפקות אירועים

הפקת אירועים הייתה תמיד חלק בלתי נפרד מפעילותה של ד’פלוס לאורך השנים. אם נחשב את כמות האירועים בהם לקחנו, ואנו לוקחים, חלק מרכזי עד היום, נגיע לאלפי אלפי שעות אירוע. המשמעות היא פשוטה – ניסיון, ידע והכרה אינטימית של שוק האירועים ושל מה שהופך אירוע להצלחה. תוסיפו לזה את הקריאטיביות שלנו, הדיוק, הירידה לפרטים והשאיפה לשלמות, ותקבלו את הסיבה לכך שאנו משתפים כיום פעולה עם החברות המובילות בישראל ומציעים קשת רחבה וייחודית של שירותי הפקה לאירועים מכל הסוגים, ביניהם אירועים עסקיים, כנסים, תערוכות, מסיבות חברה ואירועי השקה.

Previous
Next

שיווק חוויתי

למעלה מ-20 שנה של פעילות בשטח, השיווק החוויתי שאנו מציעים הוא הרבה מעבר למקצוע, הוא דרך חיים. בזכות מומחיות שמגיעה מהשטח, מהחיבור החזק לרחשי הרחוב ,מהאופנות השונות ומפעימות הלב של הקהל, אנחנו יודעים לייצר אירועים שהם לפני הכל חוויה. חוויה שחודרת ללב, מתיישבת עמוק בתוך הבטן ועולה לראש בכל פעם מחדש. החוויות שאנו מפיקים נפתחות תמיד ברעיון גדול, ממשיכות ביצירתיות גדולה ומסתיימות בביצוע מדויק – גם בפרטים הקטנים. שיווק חוויתי זו פשוט דרך חיים בשבילנו – אנו לא מכירים דרך אחרת.
Previous
Next

פסטיבלים/אירוע רחוב

עוד משנות פעילותה הראשונות היה כוחה של ד’פלוס בפסטיבלים ובאירועים המוניים.
היינו הראשונים להביא למיינסטרים את תרבות הדאנס ולחברו למותג מוביל בפסטיבל "דאנס אנד ליוויס". מצעד האהבה הראשון בדיזנגוף היה פסטיבל אורבני, בסדר גודל ענק, שהביא באופן אותנטי את תרבות הלילה האלטרנטיבית לרחובות תל-אביב. בהמשך הצגנו את הגרסה שלנו המעודכנת ל"ליל אהבה בצמח" (צמח לאב אנד דאנס), את פסטיבל "אורבן גיימס" לתרבות רחוב שחורה, את פסטיבל צובעים את המחר בנמל תל-אביב, פסטיבל "ספיריט" לקולנוע רוחני בסנימטק תל-אביב ואחרים.
אנחנו אוהבים פסטיבלים מכיוון שאנו מאמינים שזוהי הפלטפורמה הטובה ביותר לפגוש את קהל היעד – כאשר הוא מבלה, חוגג, שמח ופתוח לחוויות והתנסויות חדשות. מכאן הדרך סלולה לייצר בשבילו חוויה בלתי נשכחת.

Previous
Next

נוסטלגיה

אפשר לומר שנולדנו ברחוב… ביום שישי של חורף 89 יצאנו לראשונה עם מערכת הסאונד שלנו ועם סיר פונץ חם לגינת שנקין והתחלנו לנגן מוסיקה שאנו אוהבים- ופרק חדש בתולדות תרבות הצעירים התל-אביבית נפתח. בתוך שבועות הפכה המסיבה השכונתית לאירוע המוני שאילץ את העירייה לסגור את הכבישים לתנועת רכבים והפך ל"מוסד" תל-אביבי של ימי שישי בצהריים. בהמשך נדדנו עם האירועים לנחלת בנימין, ומשם לשדרות רוטשילד. לאורך השנים הקפדנו תמיד להציג באירועים את ה"קטינג אג’" של המוסיקה העכשווית ותרבות הרחוב התל-אביבית. מוסיקה אלקטרונית, אסיד ג’אז, ראגהמאפן, מוסיקת עולם ורייב נוגנו באירועים הללו לראשונה, לצד אומנות רחוב, עיצוב סביבתי, להקות מתחילות ומייצגי רחוב. כך הפכו האירועים לביטוי לפעימות הלב של התרבות התל-אביבית בפרט ותרבות הצעירים בישראל בכלל. עם השנים חיברנו לאירועים, באופן טבעי, מותגים אותנטיים אשר ביקשו באמצעותו להתחבר לקהל צעיר ומעודכן . מאז אנו מקפידים מידי שנה לחזור לרחוב עם המסיבות הללו – להתעדכן ולעדכן בטרנדים העכשוויים ובעיקר לספוג השראה. יותר מכל קבוצת מיקוד משמשים האירועים הללו עבורנו כדרך נפלאה לאבחן מגמות ,אופנות וההעדפות עכשוויות בקרב קהלי היעד שלנו. חלק גדול ממגוון הפעילויות שאנו מבצעים לאורך השנה נולדת בהשראת הניצוץ ה"פראי", המעודכן והטרנדי הזה, של תרבות הרחוב.
Previous
Next

מהלכים שיווקים

בולט קיפ איט ריל

חיבור בין אמנים מעולמות יצירה ומתחומי אומנות שונים, אשר יצרו ביחד יצירות ברוח המותג
Previous
Next

מהלכים שיווקים

מרלבורו ברלין

משלחת של צרכנים מובילים לשבוע של חוויות וסדנאות יצירתיות ,בו נחשפו למאחורי הקלעים של עולמות המוזיקה האופנה והאמנות בברלין

Previous
Next

נוסטלגיה

דאנס אנד ליוויס

הרייב הציוני הראשון שנערך תחת רישוי מלא, התקיים בשנים 1996-1997 בפארק אשכול 
נגן וידאו
Previous
Next

מהלכים שיווקים

היינקן וועידת מוזיקה

בפעם הראשונה בישראל יצרנו ועידת מוזיקה מקצועית המשלבת סנדאות כיתות אמן הופעות ומסיבות ואורחים מכל העולם, , תחת הקונספט Day time conference night time festival 
נגן וידאו
Previous
Next

מהלכים שיווקים

קרלסברג ביר ריזורט

מפגש פסגה של שלושה ימים שבו קרלסברג הזמינה את צוותי הברים המובילים בישראל לחווית נופש סוחפת מלאה במסיבות הופעות ותוכן מקצועי
Previous
Next

מהלכים שיווקים

יקב תבור - פסנתרים

כחלק מאסטרטגיית המותג של ״מפגשים״. פיזרנו פסנתרים מעוצבים בעשרות לוקיישנים נחשקים , והזמנו את הקהל הרחב להתיישב על הפסנתרים, לנגן לייצר מפגשים ספונטאניים בחסות תבור , הופתענו מכמות הנגנים המוכשרים שמסתובבים ביניננו והתרגשנו מעוצמת החוויות שאנשים יצרו באצבעותיהם.
נגן וידאו
Previous
Next

הפקות אירועים

השקת איקוס ביתן 2

אירוע ההשקה הסנסציוני של אייקוס בישראל במסיבת ענק עם אמנים מהארץ וחו"ל.  מייצגים, חוויות לקוח, התנסויות ותפאורה חדשנית שנבנתה במיוחד עבור המותג
Previous
Next

מהלכים שיווקים

מסיבת חוף אפרול אירוויזיון

מסיבת החוף הרשמית של האירוויזיון בחוף הים של תל אביב בכיכובו של הרכב האמפיבי של אפרול שהובא  במיוחד לישראל מאיטליה.
נגן וידאו
Previous
Next

הפקות אירועים

פרלמנט חוויה קולינרית

DINNER SHOW ארוחת שף קונספטואלית בניצוחו של משה אביב עם יצירות קולינאריות המשולבות במופעי פריצות אמנותיות

Previous
Next

שיווק חוויתי

טאבולה אירוע לקוחות

השתלטנו על רידינג והפכנו אותו לשוק לילה תוסס מלא בחוויות טעמים וצלילים עבור הלקוחות הכי יקרים של טאבולה
Previous
Next

הפקת אירועים

אירוע הצרכנים של מרלבורו בשוק צפון

סגרנו לראשונה אי פעם את שוק צפון ואירחנו מעל 2000 צרכני מרלבורו ומובילי דעה לאירוע חד פעמי השוק כולו נצבע באדום בתאורה פירוטכניקה ובתפאורה ייחודית , דוכני השוק הוסבו לפעילויות תוכן חוויתי שבאמצעותפ סיפרנו את ערכי המותג . בין חווויה לחוויה נהנו הבליינינם מ dj's מובילים ופריצות ואינספור הפתעות והופעות לאורך האירוע .
Previous
Next

שיווק חוויתי

פופ אפ ג'וני ווקר

ג'וני ווקר, הוויסקי מס' 1 בעולם, חוגג  200 שנה בחנות פופ אפ היסטרית בלב תל אביב עם שלל תכנים, הרצאות, סדנאות, מהדורות מוגבלות, קוקטיילים ייחודיים ואורחים מעניינים שבאו לחוות, לטעום ולהנות.

נגן וידאו
Previous
Next

פסטיבלים/מסיבות רחוב

פסטיבל בירות בלגיות

חגגנו את המיטב שיש לבלגיה להציע בפסטיבל דו שנתי בנערך בנמל תל אביב

נגן וידאו
Previous
Next

נוסטלגיה

זכרון מנחם

שברנו את שיא גינס לספסל הארוך ביותר בעולם שעוצב על ידי ילדים , מטעם עמותת זכרון מנחם .

נגן וידאו
Previous
Next

נוסטלגיה

אורבן 2004-2008

בלב רחוב דיזינגוף בתל אביב התקיים פסטיבל רחוב ששם את התרבות האורבנית במרכז, עם הופעות ספורט אקסטרים אופנה ומוזיקה שבועטת ישר בבטן

נגן וידאו
Previous
Next
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסט
  • הקטן טקסט
  • גווני אפור
  • ניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכה
  • רקע בהיר
  • הדגשת קישורים
  • פונט קריא
  • איפוס