our story

our story

Music, people, video art, arts, festivals, creativity, street parties, more music, culture, innovation, urban, mainstream, fringe, event production, social networks, entertainment venues, launch events, lifestyle, thought, intent, Intoxication. Or in a few words – a way of life.

We move people.

We Move People.

After more than 20 years of field experience, the marketing we offer is far beyond a profession, it is a way of life. Thanks to our field expertise and deep understanding of the public’s desires, constantly changing trends and the heartbeat of the audience, we know how to create events that are first and foremost a memorable experience.

An experience that touches the heart, penetrates the soul and blows your mind – every time. The events we produce always begin as big ideas, continue with great creativity and end with accurate execution – down to the last detail. Experiential marketing is simply our way of life – we don’t know how to do things any other way.

Marketing Strategies

Deplus specializes in creating marketing platforms for brands and companies, who want direct, genuine and reliable interactions with their target audience. From annual productions, through a unique series of events to ad hoc promotional campaigns.

Event Production

Event production has always been an integral part of Deplus’s work over the years. If we count the number of events we have worked on, and are currently working on, they’d number thousands of event hours.

Experiential Marketing

With over 20 years of experience, the marketing we offer is way beyond a profession, it is a way of life. Thanks to our field expertise and vast understanding of constantly changing trends and what people want, we know how to create events that are first and foremost a memorable experience. An experience that touches the heart, penetrates the soul and blows your mind – every time.

Festivals/Street Parties

Right from the start, one of our strong suits has been festivals and mass events. We were the first who made dance culture mainstream and connected it to top brands.

Nostalgia

You could say we were born on the street… On one Friday in the Winter of 1989, we went out to the Shenkin Garden with a sound system and hot punch and started playing music we love. That’s when a new chapter in the lives of young Tel Avivians’ began.

A selection of our customers

לוגו טאבולה
לוגו ג׳וני ווקר
לוגו בינז קפה
לוגו קרלסברג
לוגו אמריקן אקספרס
לוגו iqos
לוגו אפרול שפריץ
לוגו ספרייט
לוגו פורינה
לוגו סמירנוף
לוגו שטראוס
לוגו משרד התרבות והספורט
לוגו תל אביב יפו
לוגו אוסם
לוגו ibbls
לוגו תבור
לוגו אדידס
לוגו סומברי
לוגו נסטלה
לוגו קאמפרי
לוגו שיכון ובינוי
לוגו דלתא איירליינז
לוגו טובורג
לוגו בנק הפועלים

A selection of our customers

לוגו טאבולה
לוגו ג׳וני ווקר
לוגו בינז קפה
לוגו קרלסברג
לוגו אמריקן אקספרס
לוגו iqos
לוגו סמירנוף
לוגו אפרול שפריץ
לוגו ספרייט
לוגו פורינה
לוגו שטראוס
לוגו משרד התרבות והספורט
לוגו תל אביב יפו
לוגו אוסם
לוגו ibbls
לוגו נסטלה
לוגו תבור
לוגו אדידס
לוגו סומברי
לוגו קאמפרי
לוגו שיכון ובינוי
לוגו דלתא איירליינז
לוגו טובורג
לוגו בנק הפועלים